Treść strony
FACYLITACJA – jak wspierać efektywną pracę w grupach/zespołach? – 12 czerwca 2019
Zapraszamy na warsztat pt. "FACYLITACJA – jak wspierać efektywną pracę w grupach/zespołach?". Warsztat to możliwość zdobycia wiedzy, narzędzi i umiejętności, niezbędnych do wzmocnienia kompetencji w pracy i komunikacji zespołu. Dowiesz się jak identyfikować i przeciwdziałać barierom osłabiającym współpracę w zespole oraz podnieść zaangażowanie członków zespołu.
Zapraszamy na warsztat pt. "FACYLITACJA – jak wspierać efektywną pracę w grupach/zespołach?", podczas którego dowiesz się:
- jak unikać prowadzenia niekończących się spotkań bez sensownych rezultatów?
- jak uzyskać zaangażowanie członków grupy i spowodować, żeby wzięli na siebie odpowiedzialność za rezultaty pracy?
W PROGRAMIE:
- Facylitacja a inne formy pracy z grupami.
- Do czego potrzebna jest facylitacja? Co robić gdy znane sposoby pracy z grupą nie dają rezultatów?
- Podstawowe aktywności facylitatora.
- Kiedy zespół jest najefektywniejszy?
- Jak pracować z grupą w oporze? Co robić z trudnymi uczestnikami spotkań.
- Jak budować autonomię grupy? Kiedy ludzie biorą na siebie odpowiedzialność?
DLA KOGO?
- Właścicieli i osób zarządzających firmami
- Menedżerów wszystkich szczebli
- Specjalistów HR
- Wszystkich zainteresowanych zmianą, unowocześnieniem sposobów zarządzania w polskich firmach niezależnie od stanowiska i specjalności.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin: 12 czerwca 2019 roku (10:00 - 15:00)
Miejsce: Olivia Business Centre – Agencja Rozwoju Pomorza
al. Grunwaldzka 472D, Gdańsk
CENA: 199 zł netto (+23% VAT)/ 244,77 zł brutto
ZGŁASZAM SIĘ NA SZKOLENIE >>>
PROWADZĄCY:
Jacek Czarnowski - trener biznesu, konsultant, coach i facylitator, specjalizujący się w tematyce zarządczej i sprzedażowej. Licencjonowany trener i konsultant Sandler Training – światowego lidera w zakresie projektów szkoleniowo-doradczych dotyczących sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training (od 2010). Wykładowca na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni.
Izabela Wanatowicz – trener biznesu, facylitator i coach, konsultant HR. Prowadzi programy szkoleniowe dla Kadry managerskiej z obszaru przywództwa, jak również umiejętności managerskich – zarządzanie zespołem, zarządzanie przez cele, mentoringu, budowania zaangażowania pracowników, przeprowadzanie oceny okresowej. Jako HR Business Partner konsultowała i moderowała warsztaty biznesowe. Uczestniczyła w projektach z obszaru Zarządzania Talentami.
KONTAKT:
szkolenia@arp.gda.pl
tel.: (58) 32 33 113, (58) 32 33 143
Kontakt
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Dział Rozwoju Przedsiębiorczości
Sekcja Edukacji Regionalnej
Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk
tel. +48 58 32 33 143
tel. +48 58 32 33 113
faks +48 58 32 33 200
poniedziałek-piątek
800-1600
Jak do nas trafić?