Szkolenia | Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Treść strony

Od konfliktu do rozmowy Konstruktywna komunikacja w obliczu różnic

Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności przekształcania destrukcyjnej i oddzielającej komunikacji w rozmowę, która wzmacnia i otwiera, pomimo istniejących różnic.

Podstawą budowania satysfakcjonujących relacji zawodowych i prywatnych jest jakość komunikacji i to jak odnosimy się do siebie, szczególnie w sytuacji konfliktu. 

W obliczu konfliktu, odruchy ucieczki lub walki często pogarszają istniejące problemy. To zazwyczaj prowadzi do uczucia rosnącej bezradności i izolacji co negatywnie wpływa zarówno na nasze życie prywatne jak i zawodowe. W takich sytuacjach kluczowa jest świadoma postawa i umiejętności, które pomagają odwrócić negatywną spiralę konfliktu. 

Zważywszy, że większość z nas pracuje w zróżnicowanym otoczeniu, niezbędne staje się zdobycie wiedzy i umiejętności, które pomagają nam czuć się pewniej w konfliktowych sytuacjach i widzieć je jako szansę na naukę i rozwój.
Konstruktywne rozmowy pozwalają wyrazić siebie i pozostać otwartym na innych, co umożliwia wzajemne zrozumienie, przemyślane podejmowanie decyzji i ułatwia nam życie w świecie pełnym różnorodności.
 


Dla kogo?
Niezależnie czy kierujesz zespołem, czy masz relacje ze współpracownikami, partnerem, dziećmi czy przyjaciółmi, jakość komunikacji międzyludzkiej ma wielkie znaczenie, dlatego szkolenie kierujemy zarówno do menadżerów, pracowników jak i osób prywatnych

 


Czego się nauczysz?

  • podstaw transformatywnej teorii konfliktu skutecznie wykorzystywanej od prawie 30 lat w wielu krajach i różnorodnych kontekstach społecznych
  • rozumieć naturę destrukcyjnej i konstruktywnej komunikacji 
  • rozpoznawać stan słabości i skupienia na sobie oraz radzić sobie z typowymi reakcjami podczas trudnych rozmów
  • rozpoznawać i wykorzystywać szanse na wzmacnianie i budowanie zrozumienia
  • budować strategie świadomego odpowiadania na konflikt
  • równoważenia własnej autonomii oraz otwartości na innych
  • umiejętności zamiany konfliktów w konstruktywne rozmowy

Sposób prowadzenia zajęć
Szkolenie jest interaktywne, uczestnicy uczą się przez ćwiczenia, symulacje, analizę filmów i własnych doświadczeń, dyskusję i indywidualną refleksję.
 


Informacje organizacyjne

Uczestnictwo jest potwierdzone certyfikatem.  Więcej: obejrzyj  opis i program szkolenia (pobierz)

Termin:    11-12 Maja (9:00-17:00)    
Lunch we własnym zakresie. W trakcie zajęć godzinna przerwa. Możliwość wyjścia i skorzystania z jednej z okolicznych restauracji.

Miejsce: Olivia Business Centre – Agencja Rozwoju Pomorza, al. Grunwaldzka 472D, Gdańsk

Cena:        550 zł netto / 676,50 brutto

ZGŁASZAM SIĘ NA SZKOLENIE > > >


Prowadzący
Łukasz Kwiatkowski współpracuje z międzynarodową siecią praktyków skupionych wokół Institute for the Study of Conflict Transformation. Uzyskał tytuł Certified Transformative Mediator i pełni funkcję koordynatora ISCT w Polsce. Przez wiele lat odpowiadał za system zarządzania ryzykiem finansowym w dużej grupie kapitałowej. Posiada doświadczenie w budowaniu i rozwoju zespołów, zarządzaniu zmianą i konfliktem w organizacji oraz komunikacji i negocjacji w międzynarodowym środowisku gospodarczym i finansowym. Ukończył studia podyplomowe z mediacji, brał udział w szeregu konferencji, szkoleń i warsztatów w Europie i USA na temat różnych form interwencji w konflikcie.
 


Kontakt:
dpp@arp.gda.pl
tel.: (58) 32 33 136

drukuj (Od konfliktu do rozmowy Konstruktywna komunikacja w obliczu różnic)

  • data: 2020-02-19

wstecz

Kontakt

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Dział Rozwoju Przedsiębiorczości
Sekcja Edukacji Regionalnej

Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk

tel. +48 58 32 33 143
tel. +48 58 32 33 113
faks +48 58 32 33 200

szkolenia@arp.gda.pl

poniedziałek-piątek
800-1600

Jak do nas trafić?

[obiekt mapy]

 

 


 

  • Logotypy rejestów firm szkoleniowych