Cykl szkoleń online - Rozwój kompetencji menadżerskich

ZAPRASZAMY NA CYKL SZKOLEŃ ONLINE "ROZWÓJ KOMPETENCJI MENADŻERSKICH" 

1. Delegowanie. Jak rozwijać tym sposobem kompetencje zespołu? 21.11.2022, godz. 9:00-12:00

2. Motywowanie. Inspirowanie do działania 28.11.2022, godz. 9:00-12:00 

3. Zarządzanie sobą w czasie.  06.12.2022, godz. 9:00-12:00


Cena:

- przy zgłoszeniu na cały cykl: 149,00 zł netto / 183,27 zł brutto - za każdy temat

- przy zgłoszeniu na pojedyncze tematy z cyklu: 179,00 zł netto / 220,17 zł brutto - za każdy temat


Formularz zgłoszeniowy:

  ZAPISZ SIĘ  


Kontakt: tel. 58 32 33 211/113   e-mail: szkolenia@arp.gda.pl


1. Delegowanie. Jak rozwijać tym sposobem kompetencje zespołu - 21.11.2022, 9:00-12:00

Każdy menedżer zaradzające zespołem realizuje działania w dwóch aspektach: wpieram i wymagam. ASPEKT WYMAGAM to „stanie na straży” celów biznesowych, zasad i standardów. Związany jest ściśle z nastawieniem na wyniki. Sprawnie zarządzający menedżer korzysta codziennie z narzędzia, jakim jest delegowanie nie tylko, aby lepiej organizować pracę swoją i zespołu, ale także, by przydzielając kolejne odpowiedzialności/ rozwijać kompetencje członków swojego zespołu.

Podczas szkolenia online uczestnicy, dzięki uczestnictwu w symulacji biznesowej, spojrzą na aspekt komunikacji delegowania zadań. Przećwiczą także standard delegowania zadania i przygotują sobie mapę zespołu, zatem zdiagnozują kto w ich zespole jest gotowy na delegowanie.

Szkolenie online jest prowadzone metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach. 

Program:

1.Organizacja pracy zespołu

- cele a zadania

- motywująca komunikacja celu

2.Delegowanie zadań

- komu delegować – model CHCE/POTRAFI

- co delegować

- jak delegować – standard

- blokery delegowania

- skutki niewłaściwego delegowania


2. Motywowanie. Inspirowanie do działania - 28.11.2022, godz. 9:00-12:00

Jak wielką rolę w efektywnym działaniu organizacji odgrywa menedżer nie trzeba chyba pisać. To on najczęściej reprezentuje firmę przed klientami i to on bezpośrednio wpływa na pracowników. Wszyscy znamy powiedzenie: „Zatrudniłem się w firmie, a odchodzę od mojego szefa”.  Jak zatem kierować ludźmi, aby nie odchodzili, aby pracowali efektywnie?

Podczas tego trzygodzinnego szkolenia online przyjrzymy się nieco bliżej jednej z funkcji menedżera: motywowaniu.

Podczas szkolenia online uczestnicy, dzięki uczestnictwu w symulacji biznesowej, spojrzą na aspekt tworzenia motywującego środowiska pracy, , a także skupią się na problemie inspirowania do działania.

Szkolenie online jest prowadzone metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach. 

 

Program:

1.Jak tworzyć motywujące środowisko pracy

- główne motywatory pracowników a działania szefa

2.Inspiruj do działania

- trzy filary budowania zaangażowania

- trzy sprawdzone techniki


3.Zarządzanie sobą w czasie - 06.12.2022, godz. 9:00-12:00

Dobry menedżer wie, jak cenny jest czas pracy. Dobry menedżer wie także, jak cenny jest work-life balance. Tymczasem pracujemy w niezwykle zmiennym środowisku biznesowym, dociera do nas jednocześnie wiele informacji i obarcza wiele zadań. Istotą staje się robienie rzeczy ważnych i najważniejszych i umiejętne zarządzanie zadaniami w czasie.

Podczas tego szkolenia online dotkniemy obszaru barier i przeszkadzaczy w skutecznym działaniu, po tej diagnozie przepracujemy kilka ważnych technik wspierających efektywne działanie.

1.Diagnoza

- bariery skutecznego planowania i organizowania.

- „Złodzieje” czasu” i metody radzenia sobie z nimi.

2.Działanie

- podstawowe zasady planowania na dzień i tydzień pracy

- techniki i narzędzia planowania i ustalania priorytetów

- Matryca Eisenhowera,

- Idea Covey’a,

- Analiza ABC.


Prowadząca:

Małgorzata Kamińska - trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem usług. Posiada doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto jako Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży, a następnie Kierownik Sekcji Treningu zajmowała się obserwacją i organizacją  pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Obecnie trener, coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni. 

Wstecz