Google Ads

Google Ads

Zapraszamy na praktyczne szkolenie online z certyfikowanym specjalistą Google Ads, który prowadzi kampanie spełniające kryteria skuteczności Google. 


Szkolenie online kierowane jest do wszystkich osób, które  chcą poznać system Google Ads i wykorzystać jego możliwości do pozyskiwania nowych klientów oraz dla wszystkich, którzy  na co dzień lub w przyszłości będą weryfikować pracę agencji reklamowych i mierzyć efektywność działań marketingowych realizowanych w firmie.


Termin szkolenia online: 29-30.07.2020 r. 


Czas trwania szkolenia online: 10:00-16:00 (12 godzin)


Cena promocyjna do 22 lipca 2020: 1550,00 zł netto / 1906,50 zł brutto 

Cena szkolenia: 1990,00 zł netto / 2447,70 zł brutto 


Formularz zgłoszeniowy:  ZGŁASZAM SIĘ 


Kontakt: szkolenia@arp.gda.pl

tel. 58 32 33 113 / 58 32 33 143


Uczestnik podczas szkolenia online zdobywa wiedzę o narzędziu Google Ads oraz wykorzystaniu możliwości narzędzia w promocji firmy. Wiedza obejmuję zasady struktury kampanii i grup reklam, rankingu reklam, raportowania, wyniku jakości, optymalizacji kampanii na podstawie przyjętych celów, dopasowania słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej Google Display Network. Omówimy także zaawansowane reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, kampanie wideo w YouTube.

Uczestnik dowie się jakie zaawansowane możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz jak poprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę. Nauczy się docierać do potencjalnych klientów zarówno przez wyszukiwarkę Google, jak i sieć reklamową. Nabędzie umiejętność kierowania reklam do wyznaczonych grup docelowych oraz  realizaci kampanii remarketingowych.


Program szkolenia online:

1. Wprowadzenie

  • Rozpoznanie poziomu wiedzy uczestników
  • Wprowadzenie do Google Ads.
  • Dobór typu kampanii pod kątem projektu.
  • Planowanie kampanii i dobór słów kluczowych.

2. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania

  • Tworzenie pierwszej kampanii w sieci wyszukiwania.
  • Grupy reklam i dopasowania słów kluczowych.
  • Wybór typu reklamy,

3. Optymalizacja kampanii

  • Analiza i optymalizacja kampanii.
  • Podstawowa optymalizacja z wykorzystaniem Google Analytics.
  • Śledzenie wyników (konwersji)
  • Tworzenie efektywnych tekstów tekstów reklamowych
  • Optymalizacja słów kluczowych

4. Kampanie w sieci reklamowej

  • Rodzaje reklamy w sieci Google,
  • Wybór modelu rozliczania reklam graficznych
  • Planowanie kampanii w sieci reklamowej.
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej.

5. Kampanie remarketingowe

  • Zbieranie danych o użytkownikach z strony WWW
  • Tworzenie niestandardowych grup remarketingowych,
  • Import danych z Google Analytics

6. Możliwość Google Ads

  • Reklama wideo w obrębie YouTube
  • Reklama w Gmail’u
  • Strony docelowe
  • Dashboardy marketingowe

Efekty uczenia się

  • Uczestnik posiada wiedzę o systemie Google Ads
  • Uczestnik posiada wiedzę o zasadach rankingu reklam, strukturze kampanii i grup reklam, raportowaniu, optymalizacji kampanii według celów, dopasowaniu słów kluczowych.
  • Uczestnik posiada wiedzę o tym, jak oprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę.
  • Uczestnik posiada wiedzę o dobrych praktykach tworzenia struktury konta, o zasadach rankingu reklam, raportowaniu, optymalizacji kampanii, wyboru celów marketingowych, dopasowaniu słów kluczowych,
  • Uczestnik posiada wiedzę o Google Display Network, reklamach wideo na YouTubie, kampaniach remarketingowych oraz reklamach mobilnych.
  • Uczestnik potrafi zdobytą wiedzę wykorzystać w praktyce,
  • Uczestnik potrafi efektywnie zarządzać budżetem na Google Ads oraz zarządzać kampaniami,
  • Uczestnik potrafi z wykorzystaniem Google Ads docierać do osób zainteresowanych jego ofertą

Harmonogram:

Dzień 1 - 29 lipca 2020 r. 

10:00 - 11:00 Wprowadzenie do reklamy Google Ads

11:00 - 11:30 Narzędzie Google Ads w praktyce

11:30 - 11:45 Przerwa

11:45 - 12:15 Dobór słów kluczowych do reklam w sieci wyszukiwania

12:15 - 13:45 Tworzenie kampanii reklamowych

13:45 - 14:30 Struktura konta

14:30 - 15:00 Przerwa

15:15 - 16:00 Analiza i mierzenie wyników 


Dzień 2 - 30 lipca 2020 r. 

10:00 - 11:00 Optymalizacja kampanii

11:00 - 11:30 Reklamy w Google Display Network

11:30 - 12:00 Reklamy poza wyszukiwarką w Google Ads

12:00 - 12:10 Przerwa

12:10 - 12:30 Wynik jakości, techniki optymalizacji

12:30 - 13:00 Remarketing w Google Ads

13:00 - 13:30 Reklamy wideo YouTube

13:30 - 14:00 Przerwa

14:00 - 14:30 Reklamy w GSP (Gmail Sponsored Promotions)

14:30 - 15:30 Strony docelowe i optymalizacja treści reklam

15:30 - 16:00 Pytania i odpowiedzi


Prowadzący:

Piotr Podbielski - praktyk marketingu internetowego oraz Google Ads od ponad 9 lat. Właściciel agencji reklamowej specjalizującej się w marketingu internetowym, w tym realizacji strategii marketingowych w Internecie oraz Google Ads. Doskonalił swoje umiejętności tworząc strategie oraz  realizując kampanie dla następujących marek: Aplitt S.A, Energa Obrót S.A, Robyg Gdańsk, VW Plichta, Trefl Sopot, Miasto Gdynia, Asseco Gdynia. Posiada certyfikaty Google Ads i Google Analytics oraz międzynarodowy certyfikat Digital Marketing Institute. Przeprowadził liczne warsztaty i szkolenia z online marketingu m.in. dla branż: energetyka, IT, przemysł, nowych technologii, HR. Realizował szkolenia otwarte z Google Ads w Warszawie i Krakowie w współpracy z Socjomania.

Wstecz