Doskonalenie kompetencji menadżerskich: Komunikacja z pracownikiem i zespołem

Zapraszamy na kontynuację cyklu ROZWOJU KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

DOSKONALENIE KOMPETENCJI MENADŻERSKICH: 
Komunikacja z pracownikiem i zespołem

CYKL SZKOLEŃ ONLINE

1. Trudne rozmowy z zespołem 30.06.2022, godz. 9:00-12:00

2. Inspirujące spotkania z zespołem 6.07.2022, godz. 9:00-12:00

3.  Asertywny menadżer 21.07.2022, godz. 9:00-12:00


Cena:

- przy zgłoszeniu na cały cykl: 149,00 zł netto / 183,27 zł brutto - za każdy temat

- przy zgłoszeniu na pojedyncze tematy z cyklu: 179,00 zł netto / 220,17 zł brutto - za każdy temat


Formularz zgłoszeniowy:

  ZAPISZ SIĘ  


Kontakt: tel. 58 32 33 211   e-mail: szkolenia@arp.gda.pl


1. Trudne rozmowy z zespołem 30.06.2022, godz. 9:00-12:00

Żyjemy w czasach ogromnych zmian na rynku. Wiele firm przeszło reorganizację, zmieniło swoje sposoby działania, procedury i utarte schematy działania. To, co jednak się nie zmienia, to konieczność dobrej komunikacji  menadżera z zespołem i poszczególnymi pracownikami. Tylko lider, który jasno komunikuje cele, inspiruje do działania, oraz sprawnie zarządza oczekiwaniami swojego zespołu jest w stanie doprowadzić go do sukcesu.

Podczas tego szkolenia przyjrzymy się trzem obszarom komunikacji menadżera i pokażemy, jak zarządzić tymi sytuacjami w kategoriach win-win.

Program:

  1. Komunikacja interpersonalna – jedna ważna zasada
  2. Jak poprowadzić spotkanie z zespołem w sytuacji braku wyników
  3. Rozmowa dyscyplinująca z pracownikiem
  4. Zarządzanie oczekiwaniami pracownika (podwyżka, awans)

2. Inspirujące spotkania z zespołem 6.07.2022, godz. 9:00-12:00

Zarządzanie zespołem to częste spotkania i zebrania, podczas których menadżer chce zrealizować określony przez siebie cel. Występuję więc w roli organizatora, prezentera i moderatora spotkania dbając o właściwy przekaz i czytelność informacji. Skąd jednak mieć pewność, że nasi pracownicy dobrze zrozumieli, zapamiętali nasz przekaz? Warsztat pokazuje sprawdzone metody i sposoby na interaktywne prowadzenie spotkań i zebrań. Wskazuje na techniki, które sprzyjają identyfikacji problemów, jego rozwiązaniu oraz implementacji rozwiązania.

Podczas szkolenia doświadczycie Państwo metod niezbędnych każdemu menadżerowi do poprowadzenia spotkania nastawionego na rozwiązanie problemu w zespole czy organizacji.

Warsztat jest prowadzony metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach. Warsztat uzupełniony jest wykładem i pokazem prezentacji.

Program:

  1. Rodzaje spotkań i zebrań oraz rola menedżera
  2. Spotkania nastawione na rozwiązania
  • techniki opisu stanu obecnego
  • metody identyfikacji stanu docelowego
  • sposoby na kreatywność zespołu i generowanie rozwiązań
  • techniki wyboru i implementacji rozwiązania

 3. Asertywny menadżer 21.07.2022, godz. 9:00-12:00

Dobry menedżer wie, jak cenna jest właściwa komunikacja z pracownikami, współpracownikami czy kontrahentami. Asertywność jako styl kontaktu pozwala nam na zachowanie dobrych relacji, a jednocześnie na egzekwowanie swoich poleceń i realizację celów. Podczas szkolenia pokazujemy sposoby na skuteczną, asertywną komunikację w kilku obszarach relacji menedżer – pracownik.

  1. Czym jest asertywność
  • fakty i mity o asertywności
  • jak budować postawę asertywną i jakie mamy z tego korzyści

      2. Asertywne komunikaty w organizacji

  • asertywne polecenie szefa
  • prośba i odmowa asertywnie
  • pochwała i negatywna informacja zwrotna  

Prowadząca:

Małgorzata Kamińska - trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem usług. Posiada doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto jako Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży, a następnie Kierownik Sekcji Treningu zajmowała się obserwacją i organizacją  pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Obecnie trener, coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni. 

Wstecz