Jak pozyskiwać klientów przez telefon?

Jak pozyskiwać klientów przez telefon?

Jak pozyskiwać klientów przez telefon? 

Zapraszamy na webinar poświęcony tematowi pozyskiwania klientów przez telefon. 

Podczas webinaru dowiesz się jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych. Poznasz psychologiczne aspekty rozmów telefonicznych, dowiesz się jakie słowa i stwierdzenia dobrze wpływają na słuchacza, a jakich należy się wystrzegać. Poznasz schemat unikalnej rozmowy handlowej, która przykuwa uwagę i jest wartościowa dla twojego klienta. Na koniec otrzymasz listę najlepszych praktyk prowadzenia sprzedaży przez telefon.


Grupa docelowa: doradcy biznesowi, handlowcy B2B, menedżerowie sprzedaży


Termin: 02.06.2021 r.,  godz. 9.00-12.00


Cena: 149,00 zł netto / 183,27 zł brutto 


Zgłaszam się online


Informacje organizacyjne: szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting. Po otrzymaniu od nas informacji z potwierdzeniem organizacji szkolenia, najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia otrzymają Państwo link aktywacyjny do szkolenia. 

Do uczestnictwa w szkoleniu nie jest konieczne posiadanie kamery internetowej. Dla komfortu pracy zalecamy korzystanie z komputerów stacjonarnych / laptopów oraz słuchawek. 


Program webinaru:

1. Psychologia sprzedaży telefonicznej
2. Przygotowanie do telefonicznej rozmowy handlowej
3. Budowanie komunikatu przykuwającego uwagę słuchacza
4. Pierwsze 10 sekund rozmowy telefonicznej, czyli jak dobrze rozpocząć
5. Struktura unikalnej rozmowy telefonicznej
6. Najlepsze praktyki sprzedażowych rozmów telefonicznych

Agenda webinaru:

1. Przywitanie i przedstawienie się - 5 min
2. Część merytoryczna ok. 150 min
3. Przerwa w połowie części merytorycznej - 10 minut
3 Q&A - ok. 15 minut


Prowadzący:

Łukasz Fiuczyński - trener, Konsultant, mówcaDoświadczony trener, a przede wszystkim praktyk sprzedaży B2B i wystąpień publicznych.Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i  autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.)  Autor artykułów w magazynach branżowych As Sprzedaży i Szef Sprzedaży Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów „Metrum”, Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Szkolił między innymi takie firmy jak:
DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska, Dr Irena Eris, PKN Orlen, Etisoft, Millenium Bank, Alfa Elektro. 

Wstecz