Efektywne pozyskiwanie klientów w nowych realiach – warsztaty

Efektywne pozyskiwanie klientów w nowych realiach – warsztaty

Zapraszamy na warsztaty online poświęcone efektywnemu pozyskiwaniu klientów w nowych realiach. Warsztaty składają się z trzech modułów, każde po 3 godziny zegarowe. Po każdym module uczestnicy otrzymają omawiane modele i procedury w formie plików pdf wraz z instrukcją indywidualnej pracy z danym narzędziem. 
 

Podczas warsztatów online uczestnicy nauczą się jak prowadzić skuteczne działania prospectingowe. Szkolenie rozpocznie się od przeglądu dostępnych kanałów prospectingu i omówieniu skuteczności każdego z nich w zależności od branży i grupy docelowej. Uczestnicy poznają nawyki zakupowe i ścieżkę podejmowania decyzji przez klientów. Wypracują działania sprzedażowe ułatwiające klientowi dokonanie zakupu oraz dostarczane wartości dodane i sposób ich prezentowania. Następnie w sposób narzędziowy przećwiczą działanie w głównych kanałach prospectingu takich jak telefon, mail, polecenia i media społecznościowe. Na zakończenie szkolenia, na specjalnie  przygotowanym arkuszu obliczą i przygotują plan indywidualnych działań prospectingowych.


Termin:  03.02; 10.02; 17.02.2023, godz. 09:00-12:00


Cena: 600,00 zł netto / 738,00 zł brutto 


 Zgłaszam się online   


Informacje organizacyjne: szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting. Po otrzymaniu od nas informacji z potwierdzeniem organizacji szkolenia, najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia otrzymają Państwo link aktywacyjny do szkolenia. 

Dla komfortu pracy zalecamy korzystanie z komputerów stacjonarnych / laptopów oraz słuchawek. 


Grupa docelowa: doradcy biznesowi, handlowcy B2B, menedżerowie sprzedaży


Program szkolenia:

Moduł 1 - 03.02.2023
Nowoczesne kanały prospectingu
Grupa docelowa i segmentacja klientów
Aktualna ścieżka zakupowa klientów
Przygotowanie do telefonicznej rozmowy handlowej
Budowanie komunikatu przykuwającego uwagę słuchacza
Pierwsze 10 sekund rozmowy telefonicznej, czyli jak dobrze rozpocząć
Struktura unikalnej rozmowy telefonicznej
Najlepsze praktyki sprzedażowych rozmów telefonicznych

Moduł 2 - 10.02.2023
Główna idea i zasady działania social sellingu na portalu Linkedin
Profesjonalny profil na Linkedin - jak go stworzyć
Główne działania prowadzące do przyszłej sprzedaży
Social Selling Index - jak go budować i jakie ma znaczenie dla sprzedaży
Pisanie i publikowanie ciekawych postów i artykułów - jak i kiedy to robić
Budowanie biznesowej sieci kontaktów z potencjałem sprzedażowym

Moduł 3 - 17.02.2023
Cold mailing - czyli jak tworzyć kampanie, które generują nowe okazje sprzedażowe
Jak wykorzystać potencjał poleceń w procesie prospectingu
Prowadzenie spotkań w modelu sprzedaży doradczej
Model PSF (Perswazyjny Format Sprzedaży)
Praca z obiekcjami i trudne sytuacje w pracy z klientem
Mierzenie skuteczności działań prospectingowych
 


Prowadzący:

Łukasz Fiuczyński - trener, Konsultant, mówcaDoświadczony trener, a przede wszystkim praktyk sprzedaży B2B i wystąpień publicznych.Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i  autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.)  Autor artykułów w magazynach branżowych As Sprzedaży i Szef Sprzedaży Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów „Metrum”, Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Szkolił między innymi takie firmy jak:
DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska, Dr Irena Eris, PKN Orlen, Etisoft, Millenium Bank, Alfa Elektro. 

Wstecz