Ważne linki
Pozostałe serwisy
Jak pozyskać klientów do sklepu internetowego? Dobre praktyki i narzędzia dla e-commerce
Menu na urządzeniach mobilnych
Jak pozyskać klientów do sklepu internetowego? Dobre praktyki i narzędzia dla e-commerce
Jak pozyskać klientów do sklepu internetowego? Dobre praktyki i narzędzia dla e-commerce
Zapraszamy na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą twój sklep do osiągania najlepszych wyników sprzedaży.
W trakcie spotkania opowiemy:
● jakie są najnowsze trendy w sprzedaży przez internet;
● w jaki sposób przygotować stronę sklepu na odwiedziny użytkowników;
● w jaki sposób zadbać o widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania;
● jak reklamować ofertę sklepu w wyszukiwarce i od czego najlepiej zacząć;
● jak promować sklep w oparciu o media społecznościowe;
● jak analizować dane i optymalizować działania związane ze sprzedażą.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób przygotować sklep internetowy i o co zadbać aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.
Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.
Kiedy?
22 listopada 2022r., godz. 10:00-11:30
Gdzie?
Siedziba Agencji Rozwoju Pomorza, al. Grunwaldzka 472 D - bud. Olivia Six, XII piętro
Spotkanie jest bezpłatne, liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Potwierdzeniem udziału w spotkaniu jest otrzymanie wiadomości zwrotnej z informacjami organizacyjnymi.
W przypadku braku możliwości udziału w spotkaniu prosimy o wiadomość.
Prowadzący:
Bartłomiej Andrzejewski - doradca Google w programie Firmy Jutra - związany z branżą marketingu internetowego od czasów studiów. Chcąc poszerzać umiejętności e-marketingowe, nabył dodatkową wiedzę z zakresu PR, podstaw psychologii czy zarządzania obiektami kultury. Od lat zajmuje się szkoleniem i konsultowaniem z arkan internetu różnych grup odbiorców (od
najmłodszych, po seniorów).