Szkolenia | Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Treść strony

Google Ads

Zapraszamy na szkolenia online Google Ads (ADWORDS), dzięki którym dowiesz się jak skutecznie tworzyć, rozwijać i optymalizować dochodowe kampanie oraz w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i efektywność kampanii w Google Ads. 

Twoi klienci używają Google każdego dnia do wyszukiwania produktów i usług, które oferujesz. Wykorzystaj ten potencjał i dowiedz się jak codziennie generować stały i wysokiej jakości ruch na stronę internetową Twojej firmy.


Szkolenia zostały przygotowane w taki sposób by spełnić oczekiwania osób początkujących oraz zaawansowanych w tematyce Google Ads. Istnieje możliwość udziału w wybranej przez siebie części (cz I lub cz II zaawansowana) lub w obu częściach. 

Google Ads cz. I - "Twórz, rozwijaj i optymalizuj dochodowe kampanie w Google" - 03.11.2020 r.

Google Ads cz. II zaawansowana - "Jak podkręcić sprzedaż i zwiększyć efektywność kampanii w Google Ads" -  17.11.2020 r. 

 


1. Google Ads cz. I - "Twórz, rozwijaj i optymalizuj dochodowe kampanie w Google"

Termin: 3 listopada 2020 r. 


Czas: 9:00 - 16:30 


Program szkolenia online - część I :

09:00 - 10:00 Wstęp do reklamy Google Ads

10:00 - 10:30 Określenie celów uczestników i opracowanie strategii kampanii

10:30 - 10:45 Przerwa kawowa

10:45 - 11:45 Proces tworzenia skutecznych kampanii w wyszukiwarce krok po kroku

11:45 - 12:30 Tworzymy na koncie reklamy dynamiczne i remarketingowe

12:30 - 13:00 Przerwa 

13:00 - 14:00 Dobre praktyki optymalizacji kampanii w oparciu o dane

14:00 - 14:30 Przerwa obiadowa

14:30 - 15:30 Analiza i mierzenie wyników

15:30 - 16:30 Analiza efektywności kampanii w Google Analytics

16:30 - do wyczerpania pytań -  Pytania i odpowiedzi


2. Google Ads  cz. II zaawansowana- "Jak podkręcić sprzedaż i zwiększyć efektywność kampanii w Google Ads"

Termin: 17 listopada 2020 r.

Czas: 09:00 - 16:30


Program szkolenia online - część II : 

09:00 - 09:30 Wyrównanie wiedzy - powtórka kluczowych informacji z poziomu podstawowego 

09:30 - 10:30 Narzędzia i sposoby na dobranie grupy docelowej

10:30 - 11:00 Przykłady strategii kampanii w Google Display Network

11:00 - 11:15 Przerwa

11:15 - 12:45 Tworzymy w praktyce kampanie w display (GDN, YouTube, GSP)

12:45 - 14:00 Tworzenie grup remarketingowych i niestandardowych grup odbiorców

14:00 - 14:30 Przerwa obiadowa

14:30 - 15:30 Zaawansowana analiza kampanii z wykorzystaniem Google Analytics

15:30 - 16:30 Skutecznie sposoby zwiększania konwersji na stronach docelowych.

16:30 - do wyczerpania pytań -    Pytania i odpowiedzi


Cena szkolenia:

- część I  - 550 zł netto / 676,50 zł brutto / osobę 

- część II zaawansowana - 650 zł netto / 799,50 zł brutto / osobę 

 - część I + część II zaawansowana - 900 zł netto / 1107,00 zł brutto  / osobę 


 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY ONLINE 

 


Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
Ponadto po szkoleniu będziesz mógł tworzyć, rozwijać i optymalizować własne kampanie Google Ads. Krok po kroku poznasz  najważniejsze aspekty Google Ads, które pomogą Ci uniknąć najczęstszych błędów i zaoszczędzić budżet.


Cel szkolenia online: 

Uczestnik podczas szkoleń zdobywa wiedzę o narzędziu Google Ads oraz wykorzystaniu możliwości narzędzia w promocji firmy. Wiedza obejmuję zasady struktury kampanii i grup reklam, rankingu reklam, raportowania, wyniku jakości, optymalizacji kampanii na podstawie przyjętych celów, dopasowania słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej Google Display Network. Omówimy także zaawansowane reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, kampanie wideo w YouTube. Poznanie powyższych zagadnień umożliwi mu efektywne wydawanie środków w Gogole Ads i umiejętne zarządzanie kampaniami.

Uczestnik dowie się jakie zaawansowane możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz jak poprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę. Nauczy się docierać do potencjalnych klientów zarówno przez wyszukiwarkę Google, jak i sieć reklamową. Nabędzie umiejętność kierowania reklam do wyznaczonych grup docelowych oraz  realizacji kampanii remarketingowych.


Prowadzący:

Piotr Podbielski - specjalista Digital Marketing Strategist, SEM, Google Ads. Praktyk marketingu internetowego oraz Google Ads od ponad 9 lat. Właściciel agencji reklamowej specjalizującej się w marketingu internetowym, w tym realizacji strategii marketingowych w Internecie oraz Google Ads. Doskonalił swoje umiejętności tworząc strategie oraz  realizując kampanie dla następujących marek: Aplitt S.A, Energa Obrót S.A, Robyg Gdańsk, VW Plichta, Trefl Sopot, Miasto Gdynia, Asseco Gdynia. Posiada certyfikaty Google Ads i Google Analytics oraz międzynarodowy certyfikat Digital Marketing Institute. Przeprowadził liczne warsztaty i szkolenia z online marketingu m.in. dla branż: energetyka, IT, przemysł, nowych technologii, HR. Realizował szkolenia otwarte z Google Ads w Warszawie i Krakowie w współpracy z Socjomania. 


Opinie o trenerze:

„Dzięki za ubiegłotygodniowe szkolenie i inspirację do zmian :) Spora porcja wiedzy w przystępnej formie ! Mistrz ! :)” - Piotr Kondrak, VIX Automation

„Bardzo wysoka jakość szkolenia, niesamowity charyzmatyczny prowadzący. Cieszę się, że mogłam doświadczyć !” Joanna R.

wstecz

Kontakt

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Dział Rozwoju Przedsiębiorczości
Sekcja Edukacji Regionalnej

Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk

tel. +48 58 32 33 143
tel. +48 58 32 33 113
faks +48 58 32 33 200

szkolenia@arp.gda.pl

poniedziałek-piątek
800-1600

Jak do nas trafić?

[obiekt mapy]

 

 


 

  • Logotypy rejestów firm szkoleniowych
  • logotyp drugi szkoleniowy