Ważne linki
Pozostałe serwisy
Doskonalenie kompetencji menadżerskich: Komunikacja z pracownikiem i zespołem
Menu na urządzeniach mobilnych
Doskonalenie kompetencji menadżerskich: Komunikacja z pracownikiem i zespołem
Zapraszamy na kontynuację cyklu ROZWOJU KOMPETENCJI MENADŻERSKICH
DOSKONALENIE KOMPETENCJI MENADŻERSKICH:
Komunikacja z pracownikiem i zespołem
CYKL SZKOLEŃ ONLINE
1. Trudne rozmowy z zespołem 30.06.2022, godz. 9:00-12:00
2. Inspirujące spotkania z zespołem 6.07.2022, godz. 9:00-12:00
3. Asertywny menadżer 21.07.2022, godz. 9:00-12:00
Cena:
- przy zgłoszeniu na cały cykl: 149,00 zł netto / 183,27 zł brutto - za każdy temat
- przy zgłoszeniu na pojedyncze tematy z cyklu: 179,00 zł netto / 220,17 zł brutto - za każdy temat
Formularz zgłoszeniowy:
Kontakt: tel. 58 32 33 211 e-mail: szkolenia@arp.gda.pl
1. Trudne rozmowy z zespołem 30.06.2022, godz. 9:00-12:00
Żyjemy w czasach ogromnych zmian na rynku. Wiele firm przeszło reorganizację, zmieniło swoje sposoby działania, procedury i utarte schematy działania. To, co jednak się nie zmienia, to konieczność dobrej komunikacji menadżera z zespołem i poszczególnymi pracownikami. Tylko lider, który jasno komunikuje cele, inspiruje do działania, oraz sprawnie zarządza oczekiwaniami swojego zespołu jest w stanie doprowadzić go do sukcesu.
Podczas tego szkolenia przyjrzymy się trzem obszarom komunikacji menadżera i pokażemy, jak zarządzić tymi sytuacjami w kategoriach win-win.
Program:
- Komunikacja interpersonalna – jedna ważna zasada
- Jak poprowadzić spotkanie z zespołem w sytuacji braku wyników
- Rozmowa dyscyplinująca z pracownikiem
- Zarządzanie oczekiwaniami pracownika (podwyżka, awans)
2. Inspirujące spotkania z zespołem 6.07.2022, godz. 9:00-12:00
Zarządzanie zespołem to częste spotkania i zebrania, podczas których menadżer chce zrealizować określony przez siebie cel. Występuję więc w roli organizatora, prezentera i moderatora spotkania dbając o właściwy przekaz i czytelność informacji. Skąd jednak mieć pewność, że nasi pracownicy dobrze zrozumieli, zapamiętali nasz przekaz? Warsztat pokazuje sprawdzone metody i sposoby na interaktywne prowadzenie spotkań i zebrań. Wskazuje na techniki, które sprzyjają identyfikacji problemów, jego rozwiązaniu oraz implementacji rozwiązania.
Podczas szkolenia doświadczycie Państwo metod niezbędnych każdemu menadżerowi do poprowadzenia spotkania nastawionego na rozwiązanie problemu w zespole czy organizacji.
Warsztat jest prowadzony metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach. Warsztat uzupełniony jest wykładem i pokazem prezentacji.
Program:
- Rodzaje spotkań i zebrań oraz rola menedżera
- Spotkania nastawione na rozwiązania
- techniki opisu stanu obecnego
- metody identyfikacji stanu docelowego
- sposoby na kreatywność zespołu i generowanie rozwiązań
- techniki wyboru i implementacji rozwiązania
3. Asertywny menadżer 21.07.2022, godz. 9:00-12:00
Dobry menedżer wie, jak cenna jest właściwa komunikacja z pracownikami, współpracownikami czy kontrahentami. Asertywność jako styl kontaktu pozwala nam na zachowanie dobrych relacji, a jednocześnie na egzekwowanie swoich poleceń i realizację celów. Podczas szkolenia pokazujemy sposoby na skuteczną, asertywną komunikację w kilku obszarach relacji menedżer – pracownik.
- Czym jest asertywność
- fakty i mity o asertywności
- jak budować postawę asertywną i jakie mamy z tego korzyści
2. Asertywne komunikaty w organizacji
- asertywne polecenie szefa
- prośba i odmowa asertywnie
- pochwała i negatywna informacja zwrotna
Prowadząca:
Małgorzata Kamińska - trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem usług. Posiada doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto jako Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży, a następnie Kierownik Sekcji Treningu zajmowała się obserwacją i organizacją pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Obecnie trener, coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni.