Jak pozyskiwać klientów przez LinkedIn?

Jak pozyskiwać klientów przez LinkedIn?

Jak pozyskiwać klientów przez LinkedIn?

Zapraszamy na szkolenie online poświęcone tematowi pozyskiwania klientów przez LinkedIn. 

Podczas szkolenia poznasz zasady rządzące biznesowym portalem Linkedin. Dowiesz się jak stworzyć swój profesjonalny profil, który wzbudzi zaufanie wśród klientów i jakie działania podejmować, by stać się partnerem biznesowym dla innych użytkowników portalu. Poznasz zasady budowania indeksu sprzedażowego SSI oraz dowiesz się jak i kiedy publikować posty i artykuły, by przyciągały uwagę odbiorców. Ponadto dowiesz się tworzyć sieć kontaktów, która docelowo będzie generowała sprzedaż. Webinar będzie zawierał praktyczne wskazówki jak wdrożyć proponowane rozwiązania do codziennej pracy.


Grupa docelowa: handlowcy, doradcy biznesowi, menedżerowie, właściciele firm


Termin: BRAK MIEJSC 


Cena: 350,00 zł netto / 430,50 zł brutto 


Zgłaszam się online


Informacje organizacyjne: szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting. Po otrzymaniu od nas informacji z potwierdzeniem organizacji szkolenia, najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia otrzymają Państwo link aktywacyjny do szkolenia. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Program:

1. Główna idea i zasady działania social sellingu na portalu Linkedin.

2. Profesjonalny profil na Linkedin - jak go stworzyć?

3. Główne działania prowadzące do przyszłej sprzedaży. 

4. Social Selling Index - jak go budować i jakie ma znaczenie dla sprzedaży?

5. Pisanie i publikowanie ciekawych postów i artykułów - jak i kiedy to robić?

6. Budowanie biznesowej sieci kontaktów z potencjałem sprzedażowym. 


Prowadzący:

Łukasz Fiuczyński - przedsiębiorca, trener, mówca, a przede wszystkim praktyk sprzedaży oraz wystąpień. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży. Umiejętności handlowe zdobywał pracując na stanowiskach handlowca, kierownika, głównego specjalisty ds. rozwoju sprzedaży i menedżera rynku sprzedaży. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową. Współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B, Wicemistrz Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2021r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”. Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży. Prowadził szkolenia między innymi dla takich firm jak: Santander Consumer Bank, ASTEK Polska, Millenium Bank, Raiffeisen Polbank, ING Bank, AliorBank, mbank, Credit Agricole, DPD, Makro Cash & Carry, Dr Irena Eris, Inea, Nowy Styl Group,Orange, Daimler Mercedes, Agencja Rozwoju Pomorza, Polpharma.

Wstecz