Szkolenia | Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Treść strony

Digital marketing - warsztaty

Poznaj fundamenty i narzędzia marketingowe w Internecie, aby w przewidywalny i opłacalny sposób zwiększać sprzedaż Twoich produktów lub usług. Program szkolenia pozwoli Ci pozyskać  niezbędną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, która przyda Ci się w pozyskiwaniu klientów przez Internet lub kontrolowaniu działań realizowanych przez agencje marketingowe.

Skupimy się w nim na najważniejszej części każdego planu marketingu w Internecie - KLIENTACH.

W szczególności dowiesz się kim są Twoi klienci w Internecie, jak się z nimi komunikować, jak prowadzić ich przez cały proces zakupowy, aby poznali Twoją markę, polubili ją i zaufali kupując Twoje produkty lub usługi.

Na szkoleniu poruszymy również temat zmian w zakresie digital marketingu w 2023 roku (jak radzić sobie bez ciasteczek (cookies), jak mierzyć dane za pomocą nowej wersji Google Analytics 4, jak automatyzować działania marketingowe w Internecie)

Następnie przekrojowo przyjrzymy się najskuteczniejszym obszarom digital marketingu:

  • Marketing treści (Content Marketing)
  • Media społecznościowe (Social Media)
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
  • Analityka internetowa
  • Organizacja działań marketingowych

Co więcej każdy obszar odniesiemy do ścieżki zakupowej klientów (Customer Value Journey), dzięki temu zrozumiesz jak zorganizować kampanie marketingowe, aby wszystkie miały spójny wpływ na realizację celów biznesowych firmy.


Warsztaty online skierowane są do: 

  • przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie,
  • specjalistów marketingu, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje certyfikatem,
  • profesjonalistów tradycyjnego marketingu, którzy chcą podnieść kwalifikację z zakresu marketingu internetowego,
  • osób, które planują zmianę ścieżki kariery - w branży marketingu internetowego cały czas jest miejsce na nowych specjalistów.

Termin: 27-28 lipca 2022 r.,  godz. 9.00-16.00


Informacje organizacyjne: szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting. Po otrzymaniu od nas informacji z potwierdzeniem organizacji szkolenia, najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia otrzymają Państwo link aktywacyjny do szkolenia. 


Program szkolenia online 27-28 lipca 2022r. 

1. Fundamenty marketingu internetowego

  • Dowiedz się jaką rolę odgrywa marketing internetowy i jak go wykorzystać w dzisiejszym świecie biznesu.
  • Trendy w marketingu internetowym 2022/23,
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital,
  • Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART

2. Analiza grup docelowych - poznaj profil Twojego klienta w Internecie

  • Analiza potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów, (warsztat).
  • Jak budować lejki marketingowe, aby przeprowadzić grupę odbiorców przez proces zakupowy?

3. Content Marketing

  • Jak opracować strategię marketingu treści,
  • Audyt działań content marketingowych,
  • Metryki efektywności działań content marketingowych.

4. Social Media marketing

  • Jaką platformę społecznościową wybrać?
  • Audyt i optymalizacja profili w SM
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Instagram)
  • Narzędzia analityczne wspierające analizę grup docelowych w SM.

5. Marketing w wyszukiwarkach

  • Jak pozycjonowanie może realizować cele biznesowe firmy?
  • Poprawny dobór słów kluczowych,
  • Optymalizacja strony internetowej wg. wytycznych Google,
  • Kampania pierwszej kampanii Google Ads,
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads,
  • Analiza efektywności SEO i Google Ads i efektów prac agencji marketingowej.

6. Analityka internetowa

  • Jak analizować wyniki i ich przełożenie na cele biznesowe?
  • Podstawy Google Analytics (w tym Google Analytics 4)
  • Najczęstsze błędy w analizowaniu danych Google Analytics.

7. Strona internetowa

  • Dobre praktyki skutecznych stron internetowych,
  • Mierzenie efektywności stron internetowych.

8. Organizacja marketingu internetowego

  • Proces tworzenia strategii marketingowej,
  • Realizacja strategii z podziałem na zadania,
  • Modele współpracy: zespół wewnętrzny czy agencja?
  • Podejście Learn Do Teach.

wstecz

Kontakt

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Dział Rozwoju Przedsiębiorczości
Sekcja Edukacji Regionalnej

Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk

tel. +48 58 32 33 143
tel. +48 58 32 33 113
faks +48 58 32 33 200

szkolenia@arp.gda.pl

poniedziałek-piątek
800-1600

Jak do nas trafić?

[obiekt mapy]

 

 


 

  • Logotypy rejestów firm szkoleniowych
  • logotyp drugi szkoleniowy