Ważne linki
Pozostałe serwisy
Google Ads
Menu na urządzeniach mobilnych
Google Ads
Google Ads
Zapraszamy na praktyczne szkolenie online z certyfikowanym specjalistą Google Ads, który prowadzi kampanie spełniające kryteria skuteczności Google.
Szkolenie online kierowane jest do wszystkich osób, które chcą poznać system Google Ads i wykorzystać jego możliwości do pozyskiwania nowych klientów oraz dla wszystkich, którzy na co dzień lub w przyszłości będą weryfikować pracę agencji reklamowych i mierzyć efektywność działań marketingowych realizowanych w firmie.
Termin szkolenia online: 29-30.07.2020 r.
Czas trwania szkolenia online: 10:00-16:00 (12 godzin)
Cena promocyjna do 22 lipca 2020: 1550,00 zł netto / 1906,50 zł brutto
Cena szkolenia: 1990,00 zł netto / 2447,70 zł brutto
Formularz zgłoszeniowy: ZGŁASZAM SIĘ
Kontakt: szkolenia@arp.gda.pl
tel. 58 32 33 113 / 58 32 33 143
Uczestnik podczas szkolenia online zdobywa wiedzę o narzędziu Google Ads oraz wykorzystaniu możliwości narzędzia w promocji firmy. Wiedza obejmuję zasady struktury kampanii i grup reklam, rankingu reklam, raportowania, wyniku jakości, optymalizacji kampanii na podstawie przyjętych celów, dopasowania słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej Google Display Network. Omówimy także zaawansowane reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, kampanie wideo w YouTube.
Uczestnik dowie się jakie zaawansowane możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz jak poprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę. Nauczy się docierać do potencjalnych klientów zarówno przez wyszukiwarkę Google, jak i sieć reklamową. Nabędzie umiejętność kierowania reklam do wyznaczonych grup docelowych oraz realizaci kampanii remarketingowych.
Program szkolenia online:
1. Wprowadzenie
- Rozpoznanie poziomu wiedzy uczestników
- Wprowadzenie do Google Ads.
- Dobór typu kampanii pod kątem projektu.
- Planowanie kampanii i dobór słów kluczowych.
2. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania
- Tworzenie pierwszej kampanii w sieci wyszukiwania.
- Grupy reklam i dopasowania słów kluczowych.
- Wybór typu reklamy,
3. Optymalizacja kampanii
- Analiza i optymalizacja kampanii.
- Podstawowa optymalizacja z wykorzystaniem Google Analytics.
- Śledzenie wyników (konwersji)
- Tworzenie efektywnych tekstów tekstów reklamowych
- Optymalizacja słów kluczowych
4. Kampanie w sieci reklamowej
- Rodzaje reklamy w sieci Google,
- Wybór modelu rozliczania reklam graficznych
- Planowanie kampanii w sieci reklamowej.
- Tworzenie kampanii w sieci reklamowej.
5. Kampanie remarketingowe
- Zbieranie danych o użytkownikach z strony WWW
- Tworzenie niestandardowych grup remarketingowych,
- Import danych z Google Analytics
6. Możliwość Google Ads
- Reklama wideo w obrębie YouTube
- Reklama w Gmail’u
- Strony docelowe
- Dashboardy marketingowe
Efekty uczenia się
- Uczestnik posiada wiedzę o systemie Google Ads
- Uczestnik posiada wiedzę o zasadach rankingu reklam, strukturze kampanii i grup reklam, raportowaniu, optymalizacji kampanii według celów, dopasowaniu słów kluczowych.
- Uczestnik posiada wiedzę o tym, jak oprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę.
- Uczestnik posiada wiedzę o dobrych praktykach tworzenia struktury konta, o zasadach rankingu reklam, raportowaniu, optymalizacji kampanii, wyboru celów marketingowych, dopasowaniu słów kluczowych,
- Uczestnik posiada wiedzę o Google Display Network, reklamach wideo na YouTubie, kampaniach remarketingowych oraz reklamach mobilnych.
- Uczestnik potrafi zdobytą wiedzę wykorzystać w praktyce,
- Uczestnik potrafi efektywnie zarządzać budżetem na Google Ads oraz zarządzać kampaniami,
- Uczestnik potrafi z wykorzystaniem Google Ads docierać do osób zainteresowanych jego ofertą
Harmonogram:
Dzień 1 - 29 lipca 2020 r.
10:00 - 11:00 Wprowadzenie do reklamy Google Ads
11:00 - 11:30 Narzędzie Google Ads w praktyce
11:30 - 11:45 Przerwa
11:45 - 12:15 Dobór słów kluczowych do reklam w sieci wyszukiwania
12:15 - 13:45 Tworzenie kampanii reklamowych
13:45 - 14:30 Struktura konta
14:30 - 15:00 Przerwa
15:15 - 16:00 Analiza i mierzenie wyników
Dzień 2 - 30 lipca 2020 r.
10:00 - 11:00 Optymalizacja kampanii
11:00 - 11:30 Reklamy w Google Display Network
11:30 - 12:00 Reklamy poza wyszukiwarką w Google Ads
12:00 - 12:10 Przerwa
12:10 - 12:30 Wynik jakości, techniki optymalizacji
12:30 - 13:00 Remarketing w Google Ads
13:00 - 13:30 Reklamy wideo YouTube
13:30 - 14:00 Przerwa
14:00 - 14:30 Reklamy w GSP (Gmail Sponsored Promotions)
14:30 - 15:30 Strony docelowe i optymalizacja treści reklam
15:30 - 16:00 Pytania i odpowiedzi
Prowadzący:
Piotr Podbielski - praktyk marketingu internetowego oraz Google Ads od ponad 9 lat. Właściciel agencji reklamowej specjalizującej się w marketingu internetowym, w tym realizacji strategii marketingowych w Internecie oraz Google Ads. Doskonalił swoje umiejętności tworząc strategie oraz realizując kampanie dla następujących marek: Aplitt S.A, Energa Obrót S.A, Robyg Gdańsk, VW Plichta, Trefl Sopot, Miasto Gdynia, Asseco Gdynia. Posiada certyfikaty Google Ads i Google Analytics oraz międzynarodowy certyfikat Digital Marketing Institute. Przeprowadził liczne warsztaty i szkolenia z online marketingu m.in. dla branż: energetyka, IT, przemysł, nowych technologii, HR. Realizował szkolenia otwarte z Google Ads w Warszawie i Krakowie w współpracy z Socjomania.