Skuteczne negocjacje

Skuteczne negocjacje

Podczas dwudniowego szkolenia online uczestnicy doświadczą procesu negocjacji “od środka”, poznają kluczowe obszary, o które trzeba zadbać podczas każdych negocjacji. Dowiedzą się jak przygotować się do prowadzenia negocjacji w biznesie, ale również w życiu codziennym. Przyjrzą się sobie w roli negocjatora i będą pracowali nad  budowaniem własnej siły negocjacyjnej.
Poznają zasady sondowania i rodzaje pytań stosowane na różnych etapach negocjacji, by lepiej lepiej zrozumieć partnera negocjacyjnego.
Doświadczą działania taktyk negocjacyjnych i dowiedzą się jak panować nad emocjami, by osiągnąć negocjacyjny sukces. A wszystko to w warsztatowej formie pozwalającej przećwiczyć poznane treści podczas symulacji rozmów. Zajęcia obejmują dwa spotkania. 

Grupa docelowa: handlowcy B2B, menedżerowie, właściciele firm, wszyscy zainteresowani wzrostem kompetencji negocjacyjnych.

Termin: 19.01.2024 i 26.01.2024, godz. 09:00-13:00


Cena: 500,00 zł netto / 615,00 zł brutto 


 Zgłaszam się online   


Program szkolenia:
 

Moduł 1 - 19.01.2024
Czym są negocjacje i po co w ogóle negocjować
Symulacja procesu negocjacyjnego ( gra negocjacyjna )
Kluczowe obszary i pojęcia w negocjacjach
Przygotowanie do negocjacji
- alternatywy
- otwarcie negocjacji
- kwestie (zmienne) negocjacyjne
- strategie
- taktyki negocjacyjne
Strategie negocjacyjne i planowanie możliwych scenariuszy przebiegu negocjacji
Ja jako negocjator, czyli analiza własnych predyspozycji osobowościowych w roli negocjatora
Budowanie siły negocjacyjnej i analiza pozycji negocjacyjnej

Moduł 2 - 26.01.2024
Analiza partnera negocjacyjnego (jego celów, strategii, alternatyw, mocnych i słabych stron)
Sondowanie w negocjacjach, czyli jak prowadzić rozmowę, by zdobyć kluczowe informacje
Taktyki negocjacyjne - jak je rozpoznawać i nie dać się zmanipulować
Emocje w negocjacjach - jak je rozpoznawać i nad nimi panować, by były sprzymierzeńcem, a nie wrogiem podczas negocjacji


Łukasz Fiuczyński - trener, Konsultant, mówcaDoświadczony trener, a przede wszystkim praktyk sprzedaży B2B i wystąpień publicznych.Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i  autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.)  Autor artykułów w magazynach branżowych As Sprzedaży i Szef Sprzedaży Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów „Metrum”, Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Szkolił między innymi takie firmy jak:
DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska, Dr Irena Eris, PKN Orlen, Etisoft, Millenium Bank, Alfa Elektro.